Vragen



Product

Wat zit er in de Briefkaars?

Iedere Briefkaars bestaat uit een beschrijfbaar wasvel, gebruiksaanwijzing en krijtje. De Briefkaars zit in een handgeschepte envelop.

In welke talen is de gebruiksaanwijzing?

Standaard in het Nederlands, Engels, Duits en Frans. De gebruiksaanwijzing kan ook in het Spaans geleverd worden.

Verzenden

Hoe wordt de Briefkaars bezorgd?

Verzending gaat via PostNL. Bestellingen tot 5 stuks passen in een brievenbuspakketje.

Wat is de levertijd?

Bestellingen worden over het algemeen binnen 3 werkdagen bezorgd. Is er spoed bij? Dit kun je aangeven bij de bestelnotities tijdens het afrekenen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen onder 20 euro zijn de verzendkosten 2,95 euro. Vanaf 20 euro is de verzending gratis.

Kan ik de Briefkaars op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Klik op het vinkje ‘Verzenden naar een ander adres’.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is mogelijk om de Briefkaars op te halen bij kaarsenmakerij de Punt in Soest. Dit kun je aangeven bij de opmerkingen tijdens het afrekenen. Het adres van de kaarsenmakerij de Punt is Koningsweg 22, 3762 EC Soest.

Verzenden jullie internationaal?

Ja, in België, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk verzenden we tegen een meerprijs van 2,95 euro (naast reguliere verzendkosten).

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via jorik@briefkaars.nl. We proberen de bestelling dan aan te passen.

Betalen

Is het veilig om via iDEAL Briefkaars te betalen?

Ja, de betalingen aan Briefkaars worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen ook de betalingen van verschillende grote webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Als je meer wilt weten over de beveiliging van Mollie, kijk dan op www.mollie.nl.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Je kan betalen via iDEAL, een veelgebruikte online betaalmethode.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, deze wordt binnen enkele minuten verzonden naar het opgegeven emailadres.

Ik heb geen bevestiging e-mail ontvangen.

Als je niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan het zijn dat je inbox de e-mail mogelijk als spam heeft beoordeeld. Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen dan kun je contact met ons opnemen via jorik@briefkaars.nl.

Verkoop en grote bestellingen

Kan ik de Briefkaars verkopen?

Dat kan. Neem voor de mogelijkheden contact op via jorik@briefkaars.nl.

Krijg ik korting bij grote bestellingen?

Bij bestellingen vanaf 25 stuks is korting mogelijk. Neem hiervoor contact op via jorik@briefkaars.nl.

Overig

Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Ja, dat kan. Stuur hiervoor een email met het factuurnummer de reden van het ruilen of retourneren naar jorik@briefkaars.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

De Briefkaars is verkrijgbaar in verschillende concept stores, museumshops en uitvaartcentra.

Mijn vraag staat er niet bij.

Neem voor alle overige vragen contact op via jorik@briefkaars.nl